Clasa Viitorului - de la egal la egal
Centrul dispune de 11 cursuri de formare continuă, 8 active și 3 care urmează să fie lansate în scurt timp. În total peste 300 de profesori au participat deja la cursurile Centrului.
Mai multe detalii găsiți aici:https://www.clasaviitorului.md/categorie/programe/
Fundația pentru Dezvoltare
Fundația LED Moldova
Clasa Viitorului - 3 ani
Astăzi, Centrul Național de Inovații Digitale în Educație Clasa Viitorului aniversează 3 ani de la deschidere și aducem mulțumiri tuturor pentru gândurile bune transmise.
În această perioadă am reușit să implementăm două etape ale Programului Național de Alfabetizare Digitală, prin care am instruit 20.045 cadre didactice din învățământul general și 10.285 de educatori. Am dezvoltat 11 programe de formare continuă, de care au beneficiat peste 300 de profesori.
În octombrie 2021, a fost inaugurat noul hub tehnologic de instruire a profesorilor, un mediu de inspirație pentru învățare și predare, bazat pe tehnologii moderne, dotat cu echipamente digitale și mobilier flexibil, gândit să accelereze transformarea digitală a educației.
Toate acestea au fost posibile cu sprijinul și încrederea acordată de către:
Ministerul Educației și Cercetării al Republicii Moldova
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă"
USAID Moldova
Embassy of Sweden in Chisinau
Innovate Moldova
Orange
Fundația LED Moldova
Fundația pentru Dezvoltare
Junior Achievement Moldova
ClasaViitorului - Microbit
Elena Gurita, profesoară de informatică, fizică și robotică:
"Microbit poate fi utilizat cu succes în implementarea proiectelor tematice la informatică, spre exemplu la simularea unor exerciții matematice ca suma unor numere sau parcurgerea tablourilor bidimensionale, la fizică, studierea undelor sonore și a undelor radio, la biologie și științe pentru determinarea nivelului optim de umiditate, pentru creșterea unei plante și semnalarea momentului în care ea necesită irigare, la dezvoltarea personală, în cadrul modului educația rutieră, poate fi programat un semafor, cu ajutorul căruia putem explica mai ușor elevilor regulile circulației rutiere, iar la educația muzicală putem elabora un program în care vom putea cânta notele muzicale".